Lina Einebrant

Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

Bang bang goes the broken glass and kill all the fags that don't agree

Av Lina Einebrant - 30 mars 2012 20:43

Segt bloggande. Jag ursäktar för min enda följares vägnar...

Jag har haft det väldigt stressigt med läxor och provplugg, OKEY? c:



Men idag har i alla fall varit en underhållande dag. Den började med att jag fick ta en spruta lite sporadiskt. Nu kan jag i alla fall inte få till 70% en könssjukdom som kan leda till cancer. Tihi, vad är det jag skriver? cx


Sedan var det historiaprov som var jobbigt lätt, typ. Jag hade ju mycket mer att visa än svaren på de få frågorna -.- Men det var kult C: Ja, prov som är roliga är det alldeles för få av..


Och allsång på bilden följdes det av. Amelia, Karin och jag måste lära Olivia lite kultur. Hon har fan aldrig hört Queen!


Sedan drog mor, som var i svängarna, och jag hem till Svensta. Även fast det var middagstid så rev jag ut en massa kakor ur skafferiet och satt och mula i mig och kollade på Adventure Time, Regular Show och Total Drama: The Revenge of the Island vilket är det bästa med att komma hem och det jag längtar till varje måndag C: Och där väntade även ett paket till mig som skickats från någon galen apa till norrbagge, och vad fanns i det? Jo, ett tv-spel som jag velat ha i årtusenden! Taaack så otroligt mycket! Du är min favoritkusin cx ... Synd bara att jag lämnade PS2:et i stan så jag kan inte spela förän jag åker in igen :7


Detta är kärlek!:

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Einebrant - 16 mars 2013 21:37


Halloj   Trevligt att ses igen   Det var nog många dagar sedan jag gjorde den här utmaningen sist... Men jag klarade av att göra den  fyra dagar i rad, det är bättre än vad jag trodde jag kunde klara av faktiskt!   Hur som helst så ska ja...

Av Lina Einebrant - 21 november 2012 22:09


  Ooooh c8 Sci fi är min absoluta favoritgenre! :) Så det här blir klurigt. Mina tre favorit-filmer är sci fi, men jag planerar att nämna två av dem i andra frågor så jag kan väl ta den tredje här då :) Jag älskar nog alla ganska jämnlikt men jag t...

Av Lina Einebrant - 21 november 2012 21:35


  Så klart så sackade jag efter en dag så jag kör två dagar idag...   Den här var lite klurig för jag minns liksom inte alla filmer jag sett. Jag har sett många dåliga filmer, men jag föredrar att bara komma ihåg de bra. Jag har väl förtryckt d...

Av Lina Einebrant - 19 november 2012 22:57


  Jag är trött och vill gå och lägga mig men måste väl köra vidare med dag två, eftersom jag lovat mig själv att faktiskt göra den här utmaningen.   Så den bästa filmen jag sett under det här året... Jag har ju kollat på några av mina favoritfi...

Av Lina Einebrant - 18 november 2012 16:46


               Den senaste filmen såg jag för en vecka sedan. En kompis till min syster kom över, sedan kom en kompis till mig och min syster och sedan kom en kompis till min systers kompis, som vi inte ens kände. Det var trevligt. Jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards