Lina Einebrant

Direktlänk till inlägg 24 augusti 2012

Rat. Wedding. Bow.

Av Lina Einebrant - 24 augusti 2012 20:25

Jag vill bara tillägna detta inlägg till en svinbra tv-serie, två män som förstör mitt liv och tre ord som har fått mina känslor att explodera.


Jag pratar om serien Sherlock, de två mästarna som skapat den; Moffatt och Gatiss samt de tre ord de har givit oss som ska beskriva nästa säsong av Sherlock; Rat, wedding och bow. Orden säger mig ingenting egentligen och jag vet att Mofftiss älskar att retas så vi sherlockians lär aldrig kunna lista ut helt vad de betyder. Men orden som skaparna kom med idag har lämnat mig i en orkan av känslor...... Snälla hjälp mig 8C. Ordet bow kommer ganska troligen från boken His Last Bow, vilken innehåller Sherlocks sista fall och i slutet drar sig dektektiven tillbaka och flyttar ut på landet, och boken är den sista Arthur Connan Doyle skrev om Sherlock Holmes, så det verkar som slutet på serien MEN JAG VILL INTE! Moffatt och Gatiss säger att de fullkomligt älskar att skriva för serien, och Cumberbatch, som spelar Sherly, har sagt att han gärna spelar Sherlock tills han blir gamling så serien kan nog fortsätta hur länge som helst 8I Men samtidigt tyder vissa saker på att det inte blir fler än tre säsonger, och det är jag ändå okey med, jag har inte ens sett klart på andra säsongen, och efter tre otroligt bra säsonger skulle jag ändå vara lycklig. :T


Sedan en annan sak som får mig att bli galen inombords är att den tredje säsongen i fråga inte kommer förän om ett år. SUPERSUCK! Hösten 2013! Nej snälla 2012, tack! 8I


Och en tredje sak som gör min hjärna dimmig är att jag funderar, nej, bestämt att jag ska kolla på det sista avsnittet av andra säsongen ikväll, vilket är det sista avsnittet som finns just nu då. MEN KÄRA JESUS JAG VILL INTE! 8C Jag är miljarder procent säker på att avsnittet är bajssorgligt och hemskt och att jag kommer att dö.


Det var allt jag ville säga, jag var bara tvungen att få ur mig lite av mina förvirrade tankar, tack för att du ointressant inte läste det :T


Hej då jag ska nu gå och ha en härdsmälta, explodera och gå runt som en zombie i några dagar...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Einebrant - 16 mars 2013 21:37


Halloj   Trevligt att ses igen   Det var nog många dagar sedan jag gjorde den här utmaningen sist... Men jag klarade av att göra den  fyra dagar i rad, det är bättre än vad jag trodde jag kunde klara av faktiskt!   Hur som helst så ska ja...

Av Lina Einebrant - 21 november 2012 22:09


  Ooooh c8 Sci fi är min absoluta favoritgenre! :) Så det här blir klurigt. Mina tre favorit-filmer är sci fi, men jag planerar att nämna två av dem i andra frågor så jag kan väl ta den tredje här då :) Jag älskar nog alla ganska jämnlikt men jag t...

Av Lina Einebrant - 21 november 2012 21:35


  Så klart så sackade jag efter en dag så jag kör två dagar idag...   Den här var lite klurig för jag minns liksom inte alla filmer jag sett. Jag har sett många dåliga filmer, men jag föredrar att bara komma ihåg de bra. Jag har väl förtryckt d...

Av Lina Einebrant - 19 november 2012 22:57


  Jag är trött och vill gå och lägga mig men måste väl köra vidare med dag två, eftersom jag lovat mig själv att faktiskt göra den här utmaningen.   Så den bästa filmen jag sett under det här året... Jag har ju kollat på några av mina favoritfi...

Av Lina Einebrant - 18 november 2012 16:46


               Den senaste filmen såg jag för en vecka sedan. En kompis till min syster kom över, sedan kom en kompis till mig och min syster och sedan kom en kompis till min systers kompis, som vi inte ens kände. Det var trevligt. Jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards