Lina Einebrant

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

You want prosperity, for yourself but not for me

Av Lina Einebrant - 24 april 2012 20:38

Ett till av de nationella proven gjord idag då. Skönt att det är gjort. I övermorgon kommer fröjden om nästa svenska NP. Kult.

Dagen har annars varit rätt skön. På historian satt jag bara och skrev på uppgiften vi har, som är rätt så rolig faktiskt. Och sedan bildlektionen var också kulig. Tiden bara flög ut i den kalla lufet och jag ville inte sluta, men lärarn skulle på möte senare så jag gatt gå :C Han kickade ut mig! Nerå, så gick det faktiskt inte till..

Blö.. jag är trött som fan just nu. Fast vem säger att han är trött..? Jag tror inte ens på honom så vad fan är det jag säger..? Ni förstår, jag är trött. Jag somnade när jag satt och läste (det händer typ jäämt, jag hatar det..!) och mamma ringde och jag pratade tydligen med henne lite halvt sovande... Jag har börjat läsa en ny bok, som jag köpte för länge sedan och som har legat och dammat i bokhyllan. Jag käde verkligen för en sci-fi-bok nu så jag valde att läsa den. Jag har knappt läst ett kapitell än men hittills är den svinbra! Sjukt jävla spännande. Måste fortsätta läsa...

Och boken heter Metro 2033 och är skriven av Dmitrij Gluchovskij.

  

Ne nu ska jag gå och läsa, och sova... Men helst inte samtidigt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Einebrant - 16 mars 2013 21:37


Halloj   Trevligt att ses igen   Det var nog många dagar sedan jag gjorde den här utmaningen sist... Men jag klarade av att göra den  fyra dagar i rad, det är bättre än vad jag trodde jag kunde klara av faktiskt!   Hur som helst så ska ja...

Av Lina Einebrant - 21 november 2012 22:09


  Ooooh c8 Sci fi är min absoluta favoritgenre! :) Så det här blir klurigt. Mina tre favorit-filmer är sci fi, men jag planerar att nämna två av dem i andra frågor så jag kan väl ta den tredje här då :) Jag älskar nog alla ganska jämnlikt men jag t...

Av Lina Einebrant - 21 november 2012 21:35


  Så klart så sackade jag efter en dag så jag kör två dagar idag...   Den här var lite klurig för jag minns liksom inte alla filmer jag sett. Jag har sett många dåliga filmer, men jag föredrar att bara komma ihåg de bra. Jag har väl förtryckt d...

Av Lina Einebrant - 19 november 2012 22:57


  Jag är trött och vill gå och lägga mig men måste väl köra vidare med dag två, eftersom jag lovat mig själv att faktiskt göra den här utmaningen.   Så den bästa filmen jag sett under det här året... Jag har ju kollat på några av mina favoritfi...

Av Lina Einebrant - 18 november 2012 16:46


               Den senaste filmen såg jag för en vecka sedan. En kompis till min syster kom över, sedan kom en kompis till mig och min syster och sedan kom en kompis till min systers kompis, som vi inte ens kände. Det var trevligt. Jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards