Lina Einebrant

Direktlänk till inlägg 23 april 2012

There's no point for democracy when ignorance is celebrated

Av Lina Einebrant - 23 april 2012 19:18

Kan någon säga mig hur man pluggar till ett nationellt prov? Jag har ju ett av dem imorgon, som precis alla andra ettor i Sverige, och känner mig stressad och nervös. Hjälp mig bli av med de känslorna :'7


Idag hade vi ett annat stort prov i naturkunskap som jag inte hade lärt mig någonting om... Hur ska jag kunna göra ett prov om något jag inte har lärt mig. Som tur är var faktiskt min förra skola bra och jag lärde mig faktiskt något då, till skillnad från denna skola jag går på nu.. Så jag skrev liksom bara det jag kunde sedan tidigare. Gills det som fördjupning..?


En muntlig bokredovisning i grupp gjordes också idag. Roligt när det sitter en amerikan bredvid en. Jag vet att jag inte är någon jävla expert på språket, räcker det inte med att läraren sitter och analyserar en..? Nej, men det var i alla fall några riktigt intressanta böcker som det pratades om där. Och nu har jag några till böcker jag vill läsa C: .... Måste ta och göra en lista någon gång kanske....


JA, skolan är det ända jag kan tänka på för stunden! >:T ....Och att den där jäveln Arpeggio har alla Clockwerk-delarna! Måste spela Sly 2... Jag fruktar slutet xC Jag vill inte att något ska hända med Bentley..! :'C

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Einebrant - 16 mars 2013 21:37


Halloj   Trevligt att ses igen   Det var nog många dagar sedan jag gjorde den här utmaningen sist... Men jag klarade av att göra den  fyra dagar i rad, det är bättre än vad jag trodde jag kunde klara av faktiskt!   Hur som helst så ska ja...

Av Lina Einebrant - 21 november 2012 22:09


  Ooooh c8 Sci fi är min absoluta favoritgenre! :) Så det här blir klurigt. Mina tre favorit-filmer är sci fi, men jag planerar att nämna två av dem i andra frågor så jag kan väl ta den tredje här då :) Jag älskar nog alla ganska jämnlikt men jag t...

Av Lina Einebrant - 21 november 2012 21:35


  Så klart så sackade jag efter en dag så jag kör två dagar idag...   Den här var lite klurig för jag minns liksom inte alla filmer jag sett. Jag har sett många dåliga filmer, men jag föredrar att bara komma ihåg de bra. Jag har väl förtryckt d...

Av Lina Einebrant - 19 november 2012 22:57


  Jag är trött och vill gå och lägga mig men måste väl köra vidare med dag två, eftersom jag lovat mig själv att faktiskt göra den här utmaningen.   Så den bästa filmen jag sett under det här året... Jag har ju kollat på några av mina favoritfi...

Av Lina Einebrant - 18 november 2012 16:46


               Den senaste filmen såg jag för en vecka sedan. En kompis till min syster kom över, sedan kom en kompis till mig och min syster och sedan kom en kompis till min systers kompis, som vi inte ens kände. Det var trevligt. Jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards