Lina Einebrant

Direktlänk till inlägg 27 april 2012

Crawling in my skin, these wounds they will not heal

Av Lina Einebrant - 27 april 2012 18:32

Fear is how I fall, confusing what is real


Blö... Jag vet inte riktigt varför jag bloggar eftersom jag inte har något att skriva om...

Igår gick jag och mina två bästa vänner, Ingrid och Gölin, på bio klockan nio på kvällen. Och hem kom vi vid tolv. Jag var lite trött. Filmen vi såg var så klart The Hunger Games. Jag har hört talas om den i flera år, typ, och funderat på att läsa den och nu när den kom ut som film var jag ju tvungen att se den c: Den var väl ganska bra. Inte så bra som jag trodde att den skulle vara, men inte direkt dålig. Ne, det var kanske inte något för mig :T

Ikväll skulle jag åka och se min kära vän Karin i en dansshow i Bräcke men jag hade ingen skjuts så det blev inte av.. :C Men imorgon ska jag dit då de gör en till uppvisning :D

Lol... Mycket mer intressant händer inte nu. Jag är ju ledig i fyra dagar nu. Gött. Inget speciellt är inplanerat för valborg för att jag typ inte orkar med något, lat som jag är, men kanske ska fira det med några vänner c:

Och just nu håller jag på att införskaffa mig datorspelet som är baserad på boken jag läser, Metro 2033, väldigt lagligt och så. Men spelet är liksom inte sådant jag brukar spela så det lär inte gå så bra. Men det gör inget för jag borde läsa boken innan jag spelar för att inte spoila något.

 Trailern till spelet:

Just det. Det är boken jag läser. C8

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Einebrant - 16 mars 2013 21:37


Halloj   Trevligt att ses igen   Det var nog många dagar sedan jag gjorde den här utmaningen sist... Men jag klarade av att göra den  fyra dagar i rad, det är bättre än vad jag trodde jag kunde klara av faktiskt!   Hur som helst så ska ja...

Av Lina Einebrant - 21 november 2012 22:09


  Ooooh c8 Sci fi är min absoluta favoritgenre! :) Så det här blir klurigt. Mina tre favorit-filmer är sci fi, men jag planerar att nämna två av dem i andra frågor så jag kan väl ta den tredje här då :) Jag älskar nog alla ganska jämnlikt men jag t...

Av Lina Einebrant - 21 november 2012 21:35


  Så klart så sackade jag efter en dag så jag kör två dagar idag...   Den här var lite klurig för jag minns liksom inte alla filmer jag sett. Jag har sett många dåliga filmer, men jag föredrar att bara komma ihåg de bra. Jag har väl förtryckt d...

Av Lina Einebrant - 19 november 2012 22:57


  Jag är trött och vill gå och lägga mig men måste väl köra vidare med dag två, eftersom jag lovat mig själv att faktiskt göra den här utmaningen.   Så den bästa filmen jag sett under det här året... Jag har ju kollat på några av mina favoritfi...

Av Lina Einebrant - 18 november 2012 16:46


               Den senaste filmen såg jag för en vecka sedan. En kompis till min syster kom över, sedan kom en kompis till mig och min syster och sedan kom en kompis till min systers kompis, som vi inte ens kände. Det var trevligt. Jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards