Lina Einebrant

Direktlänk till inlägg 15 april 2012

I feel just terrible about it. That's sarcasm, let it burn

Av Lina Einebrant - 15 april 2012 16:42

Inte mycket har hänt på detta ställe... Stackars lilla blogg som bara blir bortglömd :'C


Nu är påsklovet snart över och inte mycket har hänt under det.. Men det är fan så det ska vara c: Nu längtar jag till sommarlovet!

Det enda jag har gjort under lovet egentligen var spelat tv-spel och spelat datorspel. Vilken variation. På tv:n finns Sly 2: Thieves in Time. Jag var tvungen att gå ner och slipa skivan på Game för att den var för repig för att vela funka. Roligt att det blir så när man får ett nytt spel Cx Och på datorn har så klart Sims 3 dominerat. Jag spelar en 100 baby challenge; alltså att jag med en sim ska pressa fram ett hundra småglin. Jag har kommit till fem än så länge. .... Det är något i alla fall!


Söta simmar c:

 

*host* myaltersims.blogspot.se


Och så har jag hängt med komisgänget och dampat oss och en vän från klassen kom och hälsade på mina vänner här så så klart ville jag också vara med. 

Och så fick jag tillbaka en massa Sims 2-spel av en kompis (vi typ delar på spelen. Jag vet att det är aja baja men vem fan bryr sig om ts2 nu mera any way) och vill verkligen spela men jag har tappat bort grundspelet så det blir inget spelande här! Jag har haft såna problem förut med att jag hela jävla tiden slarvar bort det viktigaste spelet, och har på senaste tiden typ tillägnat mitt liv åt att hålla koll på det men ändå lyckas jag slarva bort det! >:C

Dessutom har det varit världens Stephen Fry-specialare på BBC Entertainment hela påskhelgen så där har man varit lite fastklistrad :D Och idag var det maraton med The Looney Tunes Show på Cartoon Network. Hade ju jättemycket att göra idag, varför gör du så här mot mig, tv?? OTROLIGT bra program i alla fall! Jag älskar gamla Looney Tunes men den här nya är mer som en vanlig sitcom och är helt sjukt bra juu! Cx The Amazing World of Gumball var det maraton av förra helgen, så det kollade jag också jävligt mycket på c: Skitbra serie det också c: Bara jag som verkligen älskar de nya serierna på CN? :T


Oj oj, jag fick världens nyheter här om dan!! Ett av de band jag inte lyssnar så mycket på längre men som ändå är lite av mitt favoritband, Green Day, ska släppa en skiva senare i år!! xD Jag kan typ inte fatta det!!! JAG DÖR!!!!!!!! Och det blir bättre! En skiva till blir det! OCH ÄNNU EN TILL!! En triologi av skivor!!! 8O

Jag tror jag sprängs..! Den första släpps i september, den andra i november och den tredje i januari xD Aej, det går fan inte att uttrycka med smilisar.......!!!!!!!

iUno! iDos! iTré!


Bla bla bla


Mer har hänt men je örsk int skriv meir. Nu måste jag packa hela mitt liv och dra till staden.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Einebrant - 16 mars 2013 21:37


Halloj   Trevligt att ses igen   Det var nog många dagar sedan jag gjorde den här utmaningen sist... Men jag klarade av att göra den  fyra dagar i rad, det är bättre än vad jag trodde jag kunde klara av faktiskt!   Hur som helst så ska ja...

Av Lina Einebrant - 21 november 2012 22:09


  Ooooh c8 Sci fi är min absoluta favoritgenre! :) Så det här blir klurigt. Mina tre favorit-filmer är sci fi, men jag planerar att nämna två av dem i andra frågor så jag kan väl ta den tredje här då :) Jag älskar nog alla ganska jämnlikt men jag t...

Av Lina Einebrant - 21 november 2012 21:35


  Så klart så sackade jag efter en dag så jag kör två dagar idag...   Den här var lite klurig för jag minns liksom inte alla filmer jag sett. Jag har sett många dåliga filmer, men jag föredrar att bara komma ihåg de bra. Jag har väl förtryckt d...

Av Lina Einebrant - 19 november 2012 22:57


  Jag är trött och vill gå och lägga mig men måste väl köra vidare med dag två, eftersom jag lovat mig själv att faktiskt göra den här utmaningen.   Så den bästa filmen jag sett under det här året... Jag har ju kollat på några av mina favoritfi...

Av Lina Einebrant - 18 november 2012 16:46


               Den senaste filmen såg jag för en vecka sedan. En kompis till min syster kom över, sedan kom en kompis till mig och min syster och sedan kom en kompis till min systers kompis, som vi inte ens kände. Det var trevligt. Jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards