Lina Einebrant

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av Lina Einebrant - 1 februari 2012 16:28

I natt blev alla hästar i hela världen förstenade, de kunde inte röra sig överhuvudtaget. Jag hade ju två hästar som stog på gården utanför fönstret och en som hade hoppat flera meter upp i luften och fryst precis utanför fönstret på övervåningen. Sen klädde jag ut den till en enhörning men det gick inte bra. Och så var vi tvungna att mala och äta små slemmiga, halvt genomskinliga insekter och jag var så jävla illamående. Hur mycket jag än försökte spotta ut eller svälja maskarna kom de hela tiden tillbaka in i min mun.

        Från den ena konstiga drömmen till den andra vaknade jag med feber. Drömmarna var inte som de feberdrömmar jag brukar få men de var konstigare än vanliga drömmar. Så lite feber måste jag nog ha. Så ingen skola idag blev det. Jag vaknade när skolan var slut till och med..


Igår hade jag en underbar kväll med mina två bästa vänner i hela världen, Ingrid och Gölin C: Vi gick och såg Sherlock Holmes: A Game of Shadows på bio. Den var helt galet bra gjord och hade en bra mix av känslor, den var svinspännande, rolig, sorglig om vartannat. Verkligen sevärd C:


När vi skulle gå hem testade vi någon slags fotobås som stod på stan. Den visade bilderna som togs på en stor bild på stan. Haha, vi måste bo i den roligaste staden i Svergie. I alla fall på vintern..

Vackra flickor (med mig i mitten) 


På skolan hade vi det också riktigt roligt när vi fick turas om att leka toppmodell och fotograf c: Vi tog analoga bilder på varandra när vi posade fint och sedan fick vi fixa filmen och ska framkalla den på fredag tror jag C: Jag fick ta kort på den vackra Olivia C:

Haha fin bild C:


Men när jag kom hem på kvällen efter bion brast mitt hjärta lite. Min syster var med om sin allra värsta fobi (!) Lilla stackars Hanna :'c Hon har en hemsk fobi av att tappa naglar eller tänder och när jag kom hem sa hon bedrövad: "Du vet min fobi för naglar?" Ja, sa jag. Hon lyfte upp handen och visade sina väldigt omplåstrade fingrar. "Jag klämde mig i trampolinen". Hon satt och skakade och det började jag också göra och jag försökte att säga att allt var bra men det fanns inget jag kunde göra. Stackars Hanna, dina naglar växer tillbaka :'|


Men nu ska jag kila hemåt Svensta. Åh, jag hatar att åka buss :C Seciellt när man är sjuk! 7:<

Ovido - Quiz & Flashcards