Lina Einebrant

Alla inlägg under mars 2013

Av Lina Einebrant - 16 mars 2013 21:37

Halloj


Trevligt att ses igen


Det var nog många dagar sedan jag gjorde den här utmaningen sist... Men jag klarade av att göra den  fyra dagar i rad, det är bättre än vad jag trodde jag kunde klara av faktiskt!


Hur som helst så ska jag utse den bästa actionfilmen enligt mig själv.


 



Det får bli Batman Forever. Jag brukar inte tycka om actionfilmer så mycket, i alla fall om det bara tillhör den genren. Men jag älskar ju min kära Batman c: och det här är den bästa med den superhjälten. Jag tycker mer om Tim Burtons gamla Batmans-filmer mer än de nyare av Christopher Nolan om "the dark knight". Denna film är då min favorit bland de klassiska filmerna mest för att Jim Carrey är med hehe. Han måste vara en av de bästa och roligaste skådisarna som finns C:

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards