Lina Einebrant

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av Lina Einebrant - 28 januari 2012 22:43

Mitt namn är Lina Sofie Einebrant, vilket är roligt eftersom jag aldrig får ha namnsdag.. Jag är född den 25:e november 1995, så jag är sexton år. Jag går estet bild på Palmcrantzskolan i Östersund, staden som jag bor i på vardagarna i en lägenhet med min kära syster. Men mitt hjärta finns hemma i Lillhallen utanför Svenstavik, sex mil därifrån. Där bor jag med min mor och far med tre katter, och syrran så klart. På min fritid spenderar jag tiden mest med att rita, lyssna på musik, kolla på film, spela tv- och datorspel, läsa, drömma och hänga med vännerna.

Saker som intresserar mig är:

x Teknad film

x Katter

x Punk

x Fysik

x Grekisk mytologi

x Filmer

x The Sims 2

x The Sims 3

x Green Day

x Antiken

x Sci Fi

x Skräckfilmer

x Bad Religion

x Manga

x Nitar

x Super Mario

x T-shirts

x Sex Pistols

Med mera


Listor! 8D


FavoritTVserier:




   

1. FlashForward

                          

2. Total Drama

3. SvampBob Fyrkant

4. Doctor Who

5. Camp Lazlo

6. Duck Dodgers

7. Invader Zim

8. Adventure Time

9. The Marvelous Misadventures of Flapjack

10. 6teen




Favoritfilmer:  (Ungefär)

1. Back to the Future-triologin

2. The Planet of the Apes

3. The Number 23

4. Ben Hur

5. The Lord of the Rings-triologin

6. Harry Potter-filmerna

7. Toy Story 3

8. Trassel

9. The Village

10. Hellraiser-filmerna


Band jag lyssnar mest på:

1. Bad Religion

2. Sex Pistols

3. The Offspring

4. Green Day

5. Paramore


Jupp, nu vet du precis vem jag är... typ C:

Av Lina Einebrant - 28 januari 2012 22:36

... Jag har egentligen alltid hatat bloggar och bloggare så hur hamnade jag här..?


Blö... Jag har väl inte något intressant liv? Aja, den som vill får läsa. 

Fan, vad ska jag skriva?? Jag måste fixa header (... Och ett liv så att jag har något att skriva om ;7..)... Och je veit int. Jag presenterar mig så småningom. 



Kul liv 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards