Lina Einebrant

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Lina Einebrant - 29 januari 2012 16:14

En vanlig söndag utan läxor eller hinder och bara latande. Jag har spelat The Sims 3 och Tomb Raider Anniversary samt ritat och sitter nu och lyssnar på musik. Jag tror jag har lyssnat på alla Bad Religons skivor på Spotify idag. I alla fall The Gray Race, Against the Grain, Generator, No Control, The New America och New Maps of Hell. Fast det var visst inte så många... :V Haha, tyckte inte att kändes som så många. Men jag har hela kvällen på mig att lyssna på resten av dem C8


Jag är skitpepp på de kommande veckorna. Nästa helg kommer tjejgänget över och vi ska kolla på skräckfimlsmaraton (!) (:< Och från och med nästnästa helg börjar Doctor Who på BBC Entertainment igen! 8D Ååh xD Den nya serien med Matt Smith som doktorn. Way Cx


Nu tänkte jag dela med mig med något jag ritade idag C: Jag håller på att rita disney-prinsessorna i en annan stil, så här kommer en; Pocahontas!

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards