Lina Einebrant

Direktlänk till inlägg 30 januari 2012

Lend me your faith cuz mine is broken

Av Lina Einebrant - 30 januari 2012 18:23

Jag hade bestämt förut att jag skulle börja träna i veckan. Eftersom man bor mittemot ett gym så frågade kompisen Karin om jag skulle gå dit. "Fan eller" sa jag "Jag har tagit med mitt Wii". Heh, men jag spelar Wii Fit! Det funkar jättebra c: Fast idag då när jag packade upp alla sladdar och den skitfeta balance boarden, som för övrigt var väldigt jobbig att packa ner dra med sig hit till stan, så märkte jag när jag satte på spelet att jag glömt handkontrollen hemma... >:| Så något tränande blev det ju inte, så i stället så åt jag kakdeg till middag... Jag säger bara att det är universum som försöker att säga att jag inte borde träna! Är fan inte värt...


Är man lat så är man.


Men jag bakade kakor i alla fall. Så jag spenderar tiden med något vettigt, jag gör liksom aldrig något nuförtiden. Jag tror faktiskt att det var första gången jag någonsin bakade själv. Jag är inte mycket till bagare och de få gånger jag har bakat har varit med mamma, kompisar, syrran eller på skolan. Fan, jag e bra :9 De blev rätt så goda faktiskt C: Men med tanke på att ungnen är lite förhistorisk (Ja, visst skyll på ungnen..) så blev kakorna lite varierade, lite degiga, lite knapriga. En överraskning för varje tugga!  

Någon sket på plåten... Ha aldrig non stop i smeten. De liksom smälter och kokar, och håller på, i ungnen..


På skolan idag så fick vi se en konsert med Jack Vreeswijk, son till Cornelis Vreeswijk. Det var rätt häftigt C:


Och som vanligt så fick man inte så mycket gjort på natur kunskapen. Jag och mina kära vänner Amelia och Karin satt och ritade av varandra. Vi är ju estetare trots allt!

 


Karin C:


   

Amelia C:















Och jag!


Och så skrämde jag Karin när jag för första gången fick värsta skratt-attacken och blev tårögd! Hon blev lite fundersam över om jag skrattade eller grät.. Det blir de flesta..



... Lol...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina Einebrant - 16 mars 2013 21:37


Halloj   Trevligt att ses igen   Det var nog många dagar sedan jag gjorde den här utmaningen sist... Men jag klarade av att göra den  fyra dagar i rad, det är bättre än vad jag trodde jag kunde klara av faktiskt!   Hur som helst så ska ja...

Av Lina Einebrant - 21 november 2012 22:09


  Ooooh c8 Sci fi är min absoluta favoritgenre! :) Så det här blir klurigt. Mina tre favorit-filmer är sci fi, men jag planerar att nämna två av dem i andra frågor så jag kan väl ta den tredje här då :) Jag älskar nog alla ganska jämnlikt men jag t...

Av Lina Einebrant - 21 november 2012 21:35


  Så klart så sackade jag efter en dag så jag kör två dagar idag...   Den här var lite klurig för jag minns liksom inte alla filmer jag sett. Jag har sett många dåliga filmer, men jag föredrar att bara komma ihåg de bra. Jag har väl förtryckt d...

Av Lina Einebrant - 19 november 2012 22:57


  Jag är trött och vill gå och lägga mig men måste väl köra vidare med dag två, eftersom jag lovat mig själv att faktiskt göra den här utmaningen.   Så den bästa filmen jag sett under det här året... Jag har ju kollat på några av mina favoritfi...

Av Lina Einebrant - 18 november 2012 16:46


               Den senaste filmen såg jag för en vecka sedan. En kompis till min syster kom över, sedan kom en kompis till mig och min syster och sedan kom en kompis till min systers kompis, som vi inte ens kände. Det var trevligt. Jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards